Rap Worlds Forums  

Go Back   Rap Worlds Forums > Main Category > Hip Hop Forum
Home Gallery Battle Statistics Store Poker Arcade Links Link Us Mark Forums Read

Hip Hop Forum Exclusively talk about rap & hip hop.

Tags
eminem, eminem is shite, fuck ass shit, m&m, mayne

Reply
 
Thread Tools Rate Thread Display Modes
Old 03-06-2009, 05:58 PM   #1
#NUMBER9
Mr 312
 
#NUMBER9's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: CHICAGO MAYNE
Age: 31
Posts: 9,448
Rap Worlds Cash: 123895.00
Rep Power: 704
#NUMBER9 is bigger than George W. Bush#NUMBER9 is bigger than George W. Bush#NUMBER9 is bigger than George W. Bush#NUMBER9 is bigger than George W. Bush#NUMBER9 is bigger than George W. Bush#NUMBER9 is bigger than George W. Bush#NUMBER9 is bigger than George W. Bush#NUMBER9 is bigger than George W. Bush#NUMBER9 is bigger than George W. Bush#NUMBER9 is bigger than George W. Bush#NUMBER9 is bigger than George W. Bush

Won: 0
Lost: 2


DO black ppl listen to Eminem, tho he made a tape dissing black chix and said *****?

Real fuckin talk, and I want mostly the black folx in this mothafucka to come in here, but everyone is entitled to pitch in....

Even tho the tapes were dropped in the early 90's, and he has not used a bit of racism since signing with Aftermath, are you still upset about it mayne? How do you feel that, even tho he grew up in a black neighboorhood, is co-signed by, 50, Dre, Game, Snoop, Jay-Z, etc (except K-Rino, who dissed him back for the black chick tape) is in a crew (D-12) thats is 95% black, and him being the only white in it?

Also, consider the fact that even black hiphop artists like Dead Prez and Ice Cube for example have used racism in their music too....Do you feel theres hypocracy in there as well?



Discuss maynes......



__________________







Last edited by #NUMBER9; 03-06-2009 at 06:05 PM.
#NUMBER9 is offline   Reply With Quote
Old 03-06-2009, 06:04 PM   #2
Bruh Man
Upstairs 5th flo\'
 
Bruh Man's Avatar
 
Join Date: Apr 2003Bruh Man has a Profile Picture
Posts: 8,546
Rap Worlds Cash: 20757.50
Rep Power: 507
Bruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. Bush


Re: DO black ppl listen to Eminem, tho he made a tape dissing black chix and said nig

I have only met one black person that didn't like eminem cuz of the tape...lots of black people I go to college with say eminem is sick on the mic so do my black friends or artists I have worked with...some even say he is now..i'm like wtf...this is very unexpected....but then again I like artists like Cube, Common or Dead Prez who have a few good moments of white hate in their tracks....so it is what it is...music is music...you can try to let views make u not like a song but it its catchy or u like it for whatver reason u jus cant not..u can pretend but thats it.
Bruh Man is offline   Reply With Quote
Old 03-06-2009, 06:11 PM   #3
tbrealtbcool
capo di tutti capi
 
tbrealtbcool's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: yay
Posts: 5,752
Rap Worlds Cash: 5924.00
Rep Power: 649
tbrealtbcool is bigger than George W. Bushtbrealtbcool is bigger than George W. Bushtbrealtbcool is bigger than George W. Bushtbrealtbcool is bigger than George W. Bushtbrealtbcool is bigger than George W. Bushtbrealtbcool is bigger than George W. Bushtbrealtbcool is bigger than George W. Bushtbrealtbcool is bigger than George W. Bushtbrealtbcool is bigger than George W. Bushtbrealtbcool is bigger than George W. Bushtbrealtbcool is bigger than George W. Bush


Re: DO black ppl listen to Eminem, tho he made a tape dissing black chix and said nig

black people i know dont listen to eminem in general... the reasons vary honestly i dont even think most of them know about the dissing black chix
__________________
tbrealtbcool is offline   Reply With Quote
Old 03-06-2009, 06:13 PM   #4
Bruh Man
Upstairs 5th flo\'
 
Bruh Man's Avatar
 
Join Date: Apr 2003Bruh Man has a Profile Picture
Posts: 8,546
Rap Worlds Cash: 20757.50
Rep Power: 507
Bruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. Bush


Re: DO black ppl listen to Eminem, tho he made a tape dissing black chix and said nig

^thats what I'm getting at alot of black people I know don't listen to him like that jus when he is brought up they claim he is the illest....idk...some say even now even tho I know they aren't bumping his shit..
Bruh Man is offline   Reply With Quote
Old 03-06-2009, 06:33 PM   #5
D^Coy
RW FL Studio Tech
 
D^Coy's Avatar
 
Join Date: Sep 2004D^Coy has a Profile Picture
Location: Michigan
Age: 34
Posts: 5,849
Rap Worlds Cash: 329896.00
Rep Power: 575
D^Coy is bigger than George W. BushD^Coy is bigger than George W. BushD^Coy is bigger than George W. BushD^Coy is bigger than George W. BushD^Coy is bigger than George W. BushD^Coy is bigger than George W. BushD^Coy is bigger than George W. BushD^Coy is bigger than George W. BushD^Coy is bigger than George W. BushD^Coy is bigger than George W. BushD^Coy is bigger than George W. Bush


Re: DO black ppl listen to Eminem, tho he made a tape dissing black chix and said nig

A lot of people still don't understand that tap.

The tape was made during an underground session and the dj wanted them (em and a few others) to spit the most vulgar lyrics with no drawbacks or hold-backs whatsoever.
__________________

Heh.
D^Coy is offline   Reply With Quote
Old 03-06-2009, 06:39 PM   #6
Bruh Man
Upstairs 5th flo\'
 
Bruh Man's Avatar
 
Join Date: Apr 2003Bruh Man has a Profile Picture
Posts: 8,546
Rap Worlds Cash: 20757.50
Rep Power: 507
Bruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. Bush


Re: DO black ppl listen to Eminem, tho he made a tape dissing black chix and said nig

^thats not what em himself even said...he said the girl broke up with him...which he also later retracted after this whole shit blew over and that he jus did it...being stupid...n thot it wund't get out.
Bruh Man is offline   Reply With Quote
Old 03-06-2009, 06:58 PM   #7
Pull a 187
5 Star Wave General
 
Pull a 187's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: austin, texas. welcome to glockland, nigga.
Posts: 3,577
Rap Worlds Cash: 3097.00
Rep Power: 350
Pull a 187 is bigger than George W. BushPull a 187 is bigger than George W. BushPull a 187 is bigger than George W. BushPull a 187 is bigger than George W. BushPull a 187 is bigger than George W. BushPull a 187 is bigger than George W. BushPull a 187 is bigger than George W. BushPull a 187 is bigger than George W. BushPull a 187 is bigger than George W. BushPull a 187 is bigger than George W. BushPull a 187 is bigger than George W. Bush

Won: 5
Lost: 18


Send a message via AIM to Pull a 187 Send a message via MSN to Pull a 187 Send a message via Yahoo to Pull a 187
Re: DO black ppl listen to Eminem, tho he made a tape dissing black chix and said nig

man im black.. and i dont hold that old shet against him.. the man apoligized... and hopefully stopped doing that, so its all good.. men are bound to make mistakes... but its all about how you learn from that mistake and benefit from its lessons that makes life one big learning process...

but honestly. i dont like eminem. he has a few songs that i like and thats it.
the dude has talent, but eh i dont fuck with him
__________________
FREE PHAROAH
FREE CESAR
FREE TYREE
FREE TERRELL
REST IN PEACE JUSTIN MENDEZ
FREE KLONDIKE KAT
FREE ICE LORD
Pull a 187 is offline   Reply With Quote
Old 03-06-2009, 07:02 PM   #8
Bruh Man
Upstairs 5th flo\'
 
Bruh Man's Avatar
 
Join Date: Apr 2003Bruh Man has a Profile Picture
Posts: 8,546
Rap Worlds Cash: 20757.50
Rep Power: 507
Bruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. Bush


Re: DO black ppl listen to Eminem, tho he made a tape dissing black chix and said nig

yeah I've grown out of him...if you get into a good chunk of underground acts eminems impressiveness gets kinda tarnished...as if he had any lately but even MMLP isn't extremely great anymore...its funny shit to listen to if ur like high after u havent listened it maybe 3 years or something.....em was my fave rapper from 99 til 01 when Outkast took over..then kanye 04...now his shit fizzled out Kast wud be number 1 but they don't do shit hardly anymore. now I jus gota bunch of dope shit I listen too...Slug my be my fave at this point...idk
Bruh Man is offline   Reply With Quote
Old 03-06-2009, 07:25 PM   #9
Patty Ish
Genocide & Juice
 
Patty Ish's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: New York
Age: 30
Posts: 757
Rap Worlds Cash: 135.00
Rep Power: 240
Patty Ish is bigger than George W. BushPatty Ish is bigger than George W. BushPatty Ish is bigger than George W. BushPatty Ish is bigger than George W. BushPatty Ish is bigger than George W. BushPatty Ish is bigger than George W. BushPatty Ish is bigger than George W. BushPatty Ish is bigger than George W. BushPatty Ish is bigger than George W. BushPatty Ish is bigger than George W. BushPatty Ish is bigger than George W. Bush


Re: DO black ppl listen to Eminem, tho he made a tape dissing black chix and said nig

When the hell did Eminem say *****?
__________________
1
Patty Ish is offline   Reply With Quote
Old 03-06-2009, 08:25 PM   #10
Bruh Man
Upstairs 5th flo\'
 
Bruh Man's Avatar
 
Join Date: Apr 2003Bruh Man has a Profile Picture
Posts: 8,546
Rap Worlds Cash: 20757.50
Rep Power: 507
Bruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. Bush


Re: DO black ppl listen to Eminem, tho he made a tape dissing black chix and said nig

^where you been..

he also did flirt with saying the n word on MMLP

I drink more liqour to fuck you up quicker then you'd ever fuck me up for saying the word...
Bruh Man is offline   Reply With Quote
Reply

Bookmarks


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
D.Black- Black on Black Crime (prod. Black Milk) Roscoe. Singles 0 10-06-2008 02:31 PM
how comes black people dont listen to barbie girl.. Scam99 Alternative music 8 02-15-2008 11:23 AM
If Eminem Was Black ... FLEMBAG Hip Hop Forum 18 06-18-2006 08:58 AM
can a black asian say *****? SYmBiOTe Ja Rule 12 07-15-2005 12:36 PM


All times are GMT -4. The time now is 01:39 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
No portion of this page, text, images or code, may be copied, reproduced, published or distributed in any medium without the expressed written permission of the copyright holder, Rap Worlds.