Rap Worlds Forums  

Go Back   Rap Worlds Forums > Artists > Ja Rule
Home Gallery Battle Statistics Store Poker Arcade Links Link Us Mark Forums Read

Closed Thread
 
Thread Tools Rate Thread Display Modes
Old 01-18-2004, 06:44 PM   #1
Bruh Man
Upstairs 5th flo\'
 
Bruh Man's Avatar
 
Join Date: Apr 2003Bruh Man has a Profile Picture
Posts: 8,546
Rap Worlds Cash: 20757.50
Rep Power: 505
Bruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. Bush


I wrote a Rock/funk album...this is a rap site..but still I want feed back on lyrics.

okay this is a rap site well i've wrote a 7 song rock slash sort of soulful type album and it would be stupid to drop it in drop rhymes because it isn't structured or written like a rap song...but w/e..I decided to post it in the generial discussion place blah


1.Title:What I Can't Have

Everyday I sit and think
about what I can't have
It makes me sink
deeper into my skin
The love is only on my end
I'm losing it again.
Why are we just friends
I don't want to know
If I offended you forgive me again.

All these sounds inside my head.
Tell me that I'm living dead and you're out in town.
I'm thinking about...what I can't have again.
What I can't have again.

Now I sit and I wait
for you to come and convensate
but your looking at my friend
that's where it all began
I'm just a nothing
So I look around the room
everyone is having fun but me
because I'm sitting here wishing I was with you.
I knew I didn't have a chance back then
I knew I didn't have a chance back then

All these sounds inside my head.
Tell me that I'm living dead and you're out in town.
I'm thinking about...what I can't have again.
What I can't have again.

So I try to block it out
me and my friends talk about
how to forget you
but I always seem to miss you
I don't think you can be replaced
someone will get you and make you waste
and that's why I hate to see
you with everybody else
this makes me want to kill myself
Im going to kill myself

All these sounds inside my head.
Tell me that I'm living dead and you're out in town.
I'm thinking about...what I can't have again.
What I can't have a again.

2.Title:Let Me Out

I got lost in this maze
the expression on my face
when i realize I was trapped with you
I didn't know I knew you were beautiful

You are new and I just came here to play
beautiful you got me trapped in your cage
You are new and I just came here to play
beautiful you got me trapped in your cage
I want to say...Let Me Out...Let Me Out
Let Me Out..Let Me Out

I know you're too interested in your side projects
just give me the key to end my heart break
so I can escape and no one will ever have to worry again
cuz we'll be different people then we are back here then

You are new and I just came here to play
beautiful you got me trapped in your cage
You are new and I just came here to play
beautiful you got me trapped in your cage
I want to say...Let Me Out...Let Me Out
Let Me Out..Let Me Out

3.Title:Waste of Space

You can see me really act dumb
you can see me really funny
you can see me really act up
but the fact is I'm not a dummy better yet

W-A-A-S-T away O-F S-P-A-A ace
nothing much else to say just a huge waste of space
Let me waste a little bit more of our time
let me let waste a little bit more of our time
W-A-A-S-T away O-F S-P-A-A ace
nothing much else to say just a huge waste of space

You seem to have a little problem
With the wierd way I act
Just listen to the drama
About me and my friends future baby moma
everything in the sack(?)
give me just one little present
blammit give me something to eat
you know it's gonna be pleasent
I'm curious to see why you woulndt think
I'ma

W-A-A-S-T away O-F S-P-A-A ace
nothing much else to say just a huge waste of space
Let me waste a little bit more of our time
let me let waste a little bit more of our time
W-A-A-S-T away O-F S-P-A-A ace
nothing much else to say just a huge waste of space
W-A-A-S-T away O-F S-P-A-A ace
nothing much else to say just a huge waste of space
Let me waste a little bit more of our time
let me let waste a little bit more of our time
W-A-A-S-T away O-F S-P-A-A ace
nothing much else to say just a huge waste of space

That's how I really feel
Trying to trick me into something real
That doesn't appeal
You gotta be skilled
You gotta feel love
If you don't feel me then I don't give up
of course why
I mean really why the %@#! why
Do I have tongue to taste when my mission is just a...

W-A-A-S-T away O-F S-P-A-A ace
nothing much else to say just a huge waste of space
Let me waste a little bit more of our time
let me let waste a little bit more of our time
W-A-A-S-T away O-F S-P-A-A ace
nothing much else to say just a huge waste of space
W-A-A-S-T away O-F S-P-A-A ace
nothing much else to say just a huge waste of space
Let me waste a little bit more of our time
let me let waste a little bit more of our time
W-A-A-S-T away O-F S-P-A-A ace
nothing much else to say just a huge waste of space

4.Title:God

People wonder if I only act crazy since this girly
No many stories unfolded before she came into my dreams
My best friend died on my birthday party
My dad he never cared for me
worst of all he cheated on my mom when she
had a higher paying job
everyone plays the good guy
when I'm the tortured soul who is real so to life I say by

and everybody wanna be funny like me so now
they have stole my life style and i raise eye brows
trying to take a piece from me right now
now she phens right now
I'm starting to bleed right now
so I..

Phone God..phone God..then tell him I'm dead
phone God phone God I have no regrets
phone God phone God you only know half the story
phone God phone God please someone destroy me

Now how about when my family abanden me
Knew I was going crazy so they switched to plan b
now they act like they were playing with me
constantly saying I need a life indeed
And then I live life knowing I'm unwanted in this park
everyone playing around but half of them are narks
the man she get with hates her behind the lies
she don't want me in her life so I say good bye

and everybody wanna be funny like me so now
they have stole my life style and i raise eye brows
trying to take a piece from me right now
now she phens right now
I'm starting to bleed right now
so I..

Phone God..phone God..then tell him I'm dead
phone God phone God I have no regrets
phone God phone God you only know half the story
phone God phone God please someone destory me

Everybody thinks that I'm a loser for real
just cuz I don't bust out like friends
or just start talking I'm shy so i sin
by ruining my life again
by being silent then i wonder why i must end
I fell off the clouds and fell into a place called hell
these stairs have no rails I sit at home with no life
come to school in the light just to watch you bright
and you wonder why I wanna die cuz I'm watching everyone have the life I've never had

and everybody wanna be funny like me so now
they have stole my life style and i raise eye brows
trying to take a piece from me right now
now she phens right now
I'm starting to bleed right now
so I..

Phone God..phone God..then tell him I'm dead
phone God phone God I have no regrets
phone God phone God you only know half the story
phone God phone God please destroy me

5.Life

It's been this way...
for a long time
I'm through wit this world uh..

When I was just a little boy
everything was perfect
filled with lots of joy
enjoying the circus
talking to people I didn't know
cuz I wasn't nervous
Dancing around without a purpose
back then it was all worth this

I felt so good back then
I never thought It would come to this
I wanna go back again
and restart all this $%!&

Cuz I loved life
oh..yeah I loved life
I loved life..I loved life yeah

Got a little older
my mind got bolder
my family always yelling
please someone shake my shoulder
let me wake up
then ask you a question
If you was in this situation
would you show agression?

I felt so weird back then
I never thought it would come to this
I would to like take action
and restart all this $%!&

What's life?
I'm just asking... What's life?
What's life..hey what's life
what is life yeah

Now I'm always depressed
look at my songz
most of them full of stress
It's been like this for way to long
maybe I should lie to the lady
tell her that I never really cared
she wouldn't mind
"so" leave me their with a flip of her hair

I feel so dead like this
I never thought it'd come to this
I would like to get a mack ten
and shoot my self to bits

%&*$ life
yeah..fuck life
$&% MY LIFE
*$%^ this life yeah.

7.This Must Stop

Sayin it's old yeah

blood cries over evil seas
the devil laughs as he is torturing me
deeper the painless knife it cuts
but once it reaches my hearts it hurts so %$&#ing much
oh it's boring god says please shut up
you get no pitty from me I meant for your life to suck
right is wrong now

This $%^! it must stop

digging the bones deeper in its grave
they melt through the cage that holds them in place
acid quicksand grabs you by the face
boils you under hell though this is probably a better place
burn me now it only releives the pain
I rip off my kurt cobain
and hand it you your thighs
for what reason
I wanna suck out you life

This $%^! it must stop

WAIT their is only one live for us
no one should ever bring it down
we must live the way we want to
I feel sorry for you now
NOW

This $%^! it must stop
Bruh Man is offline  
Old 01-18-2004, 08:23 PM   #2
The Obscured
Obscured
 
The Obscured's Avatar
 
Join Date: Oct 2003The Obscured has a Profile Picture
Location: Dallas (in a HOUSE!!!)
Age: 34
Posts: 2,814
Rap Worlds Cash: 35670.00
Rep Power: 257
The Obscured is smoking this mutharfucka upThe Obscured is smoking this mutharfucka upThe Obscured is smoking this mutharfucka upThe Obscured is smoking this mutharfucka upThe Obscured is smoking this mutharfucka upThe Obscured is smoking this mutharfucka upThe Obscured is smoking this mutharfucka upThe Obscured is smoking this mutharfucka upThe Obscured is smoking this mutharfucka upThe Obscured is smoking this mutharfucka upThe Obscured is smoking this mutharfucka up


Send a message via AIM to The Obscured Send a message via Yahoo to The Obscured
i aint read all that shit, but by the title of the topic ill just say that u should get feedback regardless cuz if cats is REAL MUSIC LOVERS and not just stuck to one type of genre then there shouldnt be a problem..
__________________
View My Online Photography Portfolio
http://hdrecordings.com/andreacurry
Buy my Canvas Oil Paintings - Also View Sellers Other Items
Ebay Auction

http://myspace.com/lifes_experiment
http://www.soundclick.com/bands/6/complexmusic.htm
AUDIO ONLYText Retired:34-3
The Obscured is offline  
Old 01-18-2004, 10:04 PM   #3
Fend
A Liars Stolen Heaven
 
Fend's Avatar
 
Join Date: Jun 2003Fend has a Profile Picture
Location: East Bay, NY
Age: 31
Posts: 7,941
Rap Worlds Cash: 1.00
Rep Power: 447
Fend is bigger than George W. BushFend is bigger than George W. BushFend is bigger than George W. BushFend is bigger than George W. BushFend is bigger than George W. BushFend is bigger than George W. BushFend is bigger than George W. BushFend is bigger than George W. BushFend is bigger than George W. BushFend is bigger than George W. BushFend is bigger than George W. Bush


Send a message via AIM to Fend
i got a question...

why did you post in general discussion AND on rapworlds..
Fend is offline  
Old 01-18-2004, 11:13 PM   #4
Bruh Man
Upstairs 5th flo\'
 
Bruh Man's Avatar
 
Join Date: Apr 2003Bruh Man has a Profile Picture
Posts: 8,546
Rap Worlds Cash: 20757.50
Rep Power: 505
Bruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. BushBruh Man is bigger than George W. Bush


cuz..really...rapworlds is the only place where I know to get feed back on lyrics and since it ain't rap...I thought the only other place it fit was here....hey gorillaz write songz like this and they are rock and they're considered hip hop because they got a rapper in the group who only raps on two tracks wtf...
Bruh Man is offline  
Old 01-20-2004, 03:47 PM   #5
Cra-Z
I'm GAY
 
Cra-Z's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Location: Nova Scotia, Canada
Age: 30
Posts: 4,266
Rap Worlds Cash: 894.00
Rep Power: 230
Cra-Z is a dope memberCra-Z is a dope memberCra-Z is a dope memberCra-Z is a dope memberCra-Z is a dope member


Send a message via ICQ to Cra-Z Send a message via AIM to Cra-Z Send a message via MSN to Cra-Z Send a message via Yahoo to Cra-Z
Quote:
W-A-A-S-T away O-F S-P-A-A ace
^^^^^^^^^^
__________________
Audio.
Cra-Z is offline  
Old 01-20-2004, 03:54 PM   #6
voodoo rap doll
~I'm only one person~
 
voodoo rap doll's Avatar
 
Join Date: Jul 2003voodoo rap doll has a Profile Picture
Location: behind u, with a knife
Age: 42
Posts: 1,144
Rap Worlds Cash: 29.00
Rep Power: 218
voodoo rap doll is near the bottom of the Rap Worlds Hierarchy


Send a message via AIM to voodoo rap doll
yo u wack I'm sorry but u told me I was wack that shit wasent even close to mine(ha ha) yo,dog light up on that soft shit u can do it but right now untill I hear it on cd or tape I ain't buyin that shit
__________________


Skilled Art'z site coming soon!!!!!!!!
it will have gear,audio,bio,forums,
graf art,pictures,news,games,
tour dates and much, much more.
To contact me about tha site u can reach
me at my AIM: voodoo rap doll
voodoo rap doll is offline  
Old 01-23-2004, 09:30 PM   #7
THA_game
THA_game
 
THA_game's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Location: a cold spot in hell
Age: 31
Posts: 11
Rep Power: 0
THA_game is near the bottom of the Rap Worlds Hierarchy


bitch you crazy, there all no good, this isa full blown rap site, not a jewish church

tha game 4 life mother fucker
THA_game is offline  
Old 03-02-2004, 08:21 PM   #8
Illicit
Rookie
 
Join Date: Feb 2004
Location: easton
Age: 30
Posts: 24
Rep Power: 0
Illicit is near the bottom of the Rap Worlds Hierarchy


Send a message via AIM to Illicit
tha game r u racist shut up that was a gay thing to say
iaint jewish but i hate racist ppl wit a passion
his lyrics r good fro like alternative rock band
Illicit is offline  
Old 03-02-2004, 08:33 PM   #9
BusterHymen
 
Join Date: Apr 2003BusterHymen has a Profile Picture
Posts: 5,815
Rap Worlds Cash: 7885.00
Rep Power: 254
BusterHymen has mad gameBusterHymen has mad gameBusterHymen has mad gameBusterHymen has mad gameBusterHymen has mad gameBusterHymen has mad gameBusterHymen has mad gameBusterHymen has mad gameBusterHymen has mad gameBusterHymen has mad gameBusterHymen has mad game


^you like ham?
BusterHymen is offline  
Old 03-02-2004, 11:49 PM   #10
AvAnEw
A-V-A
 
Join Date: Nov 2003
Location: Chi-Town
Age: 33
Posts: 468
Rap Worlds Cash: 4.00
Rep Power: 210
AvAnEw is near the bottom of the Rap Worlds Hierarchy


haha @ Bus ... thas alot to read lol ...maybe later ..**will edit wit feed later**
__________________


AvAnEw

ITS GeTT'n SeRiOuS L.P.
Avanew Music

www.myspace.com/thaava

www.Avanew.net
AvAnEw is offline  
Closed Thread

Bookmarks


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off

Forum Jump


Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
this site sucks this site sucks Ja Rule 37 09-15-2004 07:06 PM
album push back for 50 CENT!! cr@zyb 50 Cent 10 05-21-2004 03:08 AM
RAKIM's album pushed back Tupac Hip Hop Forum 12 06-15-2003 12:27 PM


All times are GMT -4. The time now is 04:17 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2019, vBulletin Solutions, Inc.
No portion of this page, text, images or code, may be copied, reproduced, published or distributed in any medium without the expressed written permission of the copyright holder, Rap Worlds.