Rap Worlds Forums  

Go Back   Rap Worlds Forums > Artists > Ja Rule
Home Gallery Battle Statistics Store Poker Arcade Links Link Us Mark Forums Read

Closed Thread
 
Thread Tools Rate Thread Display Modes
Old 02-13-2006, 01:12 AM   #1
M-D-K
Member
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 69
Rap Worlds Cash: 420.00
Rep Power: 0
M-D-K is near the bottom of the Rap Worlds Hierarchy


MDK vs Kuvva (0-2)

first to 5 votes

due by some time monday

50+ posts to vote

No crew/ DR votes, reasonably explained votes only.

(Edit) 6 punches, however yall measure bars.

LOOK:


I need to elevate? Please…I’m better than all your best lines combined
YOU the one that act’s like cock and penis wordplays a step above cumlines *
don't talk like you know me, your styles worse than basic,
I curse your language..
you so made to be ripped your lines should be perforated!
you're early gravin,life's over before you find a place to start,
The only thing to EVER quote you is your own fucking quotation marks
I'm way to smart, bitch just sit pretty, or get jiggy w/ willy
stick with me bitch: I'm the Cook Coke of ya shitty Brick City **
your record deal almost signed, and already ya time is through
cuz exec's aint even gotta FINISH reading your signature to say:

"fuck ever signing you!"***

your rhymes are booed.. fuck ya Skills, they'll be your shitty end
Cuz the Punchline Profit's aint even EQUAL Fifty Cent's...****

^^^now thats REAL wordplay, muhfucka.... get the fuck outta here with the cock and head and played non personals…

*He still usin wack ass PLAYED wordplay…TWICE…in his last battle
**Brick City where he from….Cook coke choppin up those bricks, biotch!
***I only need to read the first two lines of his sig to say that, dunno bout ya’ll…
****Calls himself the Punchline Prophet….and his skill aint even equal fifty cents….nuff said? Good, I’m tired of typin this shit….pz.

Last edited by Kronologik'; 02-17-2006 at 09:40 AM.
M-D-K is offline  
Old 02-13-2006, 06:56 PM   #2
-= KuBa =-
 
-= KuBa =-'s Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 2,332
Rap Worlds Cash: 9180.00
Rep Power: 498
-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush

Won: 1
Lost: 0


Re: MDK vs Kuvva

^^^LMFAO at the verse.
cock and dick jokes are played but for some reason your weak ass is using them next time make sure they're good none of that elementary bullshit.

Lol Ok I got something for you:

Lyrical-hunger i feed-n-son-herbs, 'M D-skinned' and i aint talkin 'peelin-sun-burns'
M-6-Under, yo's an 'anal-pumper' that can't wait to 'hit bottom' like 'eager-jumpers'
days-are-numbered, blaze-n-stun-nerves of this weak MC that aint-raising-concerns
be amazed-n-wonder why'd you play-wit-thunder 'change-ya-nature' like 'de-ranged-hunters'
'appearance-blunders', fuck a ransom when ya own mother hesitates to call you 'handsome'
dude spits 'random-ramblings' like 'Mentally-Disturbed-Kids' singing 'national-anthems'
'in another language'
, pray-u-get-ova-this, 'Make-Dames-Kneel' as in 'British-porno-flicks'
'mind's-unfit', 'declined-in-wits' and ya 'train-of-thought' is on-route to 'Aus-chwitz'
cautious-bitch supposedly a state-of-combustion watch the wick or you'll hate-my-reaction
quiet-n-relaxin, glad you think you gon 'blow-up' cuz i got an 'appetite-for-destruction'
decapitate-wack-men, the 'knowledge-im-spuwin' has gotcha 'impaired-from-consuming'
Kuv's saliva, you gettin 'trips off that fluid' like 'drunk uncles ruining-family-reunions'


Now roll over and sleep motherfucker!

Bar1 - hit bottom = eager jumpers - plain and simple he's a faggot.
Bar2 - Self - Explanitory
Bar3 - nobody gon pay ransom for an ugly motherfucker
Bar4 - Make Dames Kneel = british = Dames a girl = Dukes a man
Bar4 - train of thought - Auschwitz was a 'concentration' camp.
Bar5 - i said he thinks he's gonna blow up cuz he was talkin like he's got skill and
no one wants to battle him. = appetite-for-destruction.
Bar6 - Self - Explanitory

If you dont get something ask me or dont vote.

Last edited by -= KuBa =-; 02-13-2006 at 07:03 PM.
-= KuBa =- is offline  
Old 02-14-2006, 12:18 AM   #3
-= KuBa =-
 
-= KuBa =-'s Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 2,332
Rap Worlds Cash: 9180.00
Rep Power: 498
-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush

Won: 1
Lost: 0


Re: MDK vs Kuvva

uppin with links:

http://www.rapworlds.com/forums/showthread.php?t=61249
http://www.rapworlds.com/forums/showthread.php?t=61245
-= KuBa =- is offline  
Old 02-14-2006, 01:39 PM   #4
-= KuBa =-
 
-= KuBa =-'s Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 2,332
Rap Worlds Cash: 9180.00
Rep Power: 498
-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush

Won: 1
Lost: 0


Re: MDK vs Kuvva

dont want my verse going to waste so i'll post links for mdk;

http://www.rapworlds.com/forums/show...t=60836&page=2
http://www.rapworlds.com/forums/show...t=60841&page=2
-= KuBa =- is offline  
Old 02-14-2006, 08:06 PM   #5
swank dilla
Member
 
swank dilla's Avatar
 
Join Date: Feb 2006swank dilla has a Profile Picture
Age: 34
Posts: 77
Rap Worlds Cash: 595.00
Rep Power: 0
swank dilla is whack


Re: MDK vs Kuvva

I need to elevate? Please…I’m better than all your best lines combined
YOU the one that act’s like cock and penis wordplays a step above cumlines *
Quote:
lol
don't talk like you know me, your styles worse than basic,
I curse your language..
you so made to be ripped your lines should be perforated!
Quote:
ok getting at em
you're early gravin,life's over before you find a place to start,
The only thing to EVER quote you is your own fucking quotation marks
Quote:
nall
I'm way to smart, bitch just sit pretty, or get jiggy w/ willy
stick with me bitch: I'm the Cook Coke of ya shitty Brick City **
Quote:
seen where ya was going but didnt put it down effective enough
your record deal almost signed, and already ya time is through
cuz exec's aint even gotta FINISH reading your signature to say:

"fuck ever signing you!"***
Quote:
lol
your rhymes are booed.. fuck ya Skills, they'll be your shitty end
Cuz the Punchline Profit's aint even EQUAL Fifty Cent's...****
Quote:
nall bad closer..liked 3 of ya bars though thats good shit


Lyrical-hunger i feed-n-son-herbs, 'M D-skinned' and i aint talkin 'peelin-sun-burns'
M-6-Under, yo's an 'anal-pumper' that can't wait to 'hit bottom' like 'eager-jumpers'

Quote:
stretched like the plastic man
days-are-numbered, blaze-n-stun-nerves of this weak MC that aint-raising-concerns
be amazed-n-wonder why'd you play-wit-thunder 'change-ya-nature' like 'de-ranged-hunters'

Quote:
liked the wordplay- n- all buthunters and concerns just aint rhyming to me

'appearance-blunders', fuck a ransom when ya own mother hesitates to call you 'handsome'
dude spits 'random-ramblings' like 'Mentally-Disturbed-Kids' singing
'national-anthems'
Quote:
oh shit now thats raw keep it up
'in another language'
, pray-u-get-ova-this, 'Make-Dames-Kneel' as in 'British-porno-flicks'
'mind's-unfit', 'declined-in-wits' and ya 'train-of-thought' is on-route to 'Aus-chwitz'

Quote:
kinda over my head..hope ya got explaination for aus-chwitz or i'll come back and edit my love for the bar
cautious-bitch supposedly a state-of-combustion watch the wick or you'll hate-my-reaction
quiet-n-relaxin, glad you think you gon 'blow-up' cuz i got an 'appetite-for-destruction'

Quote:
ction -ction ya really pushing it on the rhyme scheme but I like the bar
decapitate-wack-men, the 'knowledge-im-spuwin' has gotcha 'impaired-from-consuming'
Kuv's saliva, you gettin 'trips off that fluid' like 'drunk uncles ruining-family-reunions

Quote:
thats just nasty'

Quote:
well at 1st I thought mdk had this one cause kuvva came off kinda weak with the not rhyming bars and stretched concepts but he finished em off with the last 4 bars of his drop to pull the vote for me
vote=kuvva
__________________
excuse me I got a PHD in meta-flow-multis and a degree in creative punches so respect the vote or die!
BATTLE RECORD
W=1 L=0 KO=1
swank dilla is offline  
Old 02-14-2006, 11:39 PM   #6
812 E 54thApt1w
^Nines ChicagoAddress
 
812 E 54thApt1w's Avatar
 
Join Date: Feb 2006812 E 54thApt1w has a Profile Picture
Location: Sacramento
Posts: 13,153
Rap Worlds Cash: 13.00
Rep Power: 658
812 E 54thApt1w is bigger than George W. Bush812 E 54thApt1w is bigger than George W. Bush812 E 54thApt1w is bigger than George W. Bush812 E 54thApt1w is bigger than George W. Bush812 E 54thApt1w is bigger than George W. Bush812 E 54thApt1w is bigger than George W. Bush812 E 54thApt1w is bigger than George W. Bush812 E 54thApt1w is bigger than George W. Bush812 E 54thApt1w is bigger than George W. Bush812 E 54thApt1w is bigger than George W. Bush812 E 54thApt1w is bigger than George W. Bush

Won: 62
Lost: 6


Send a message via AIM to 812 E 54thApt1w
Re: MDK vs Kuvva

m-d-k

I need to elevate? Please…I’m better than all your best lines combined
YOU the one that act’s like cock and penis wordplays a step above cumlines *
^wtf?
don't talk like you know me, your styles worse than basic,
I curse your language..
you so made to be ripped your lines should be perforated!
^filler
you're early gravin,life's over before you find a place to start,
The only thing to EVER quote you is your own fucking quotation marks
^decent
I'm way to smart, bitch just sit pretty, or get jiggy w/ willy
stick with me bitch: I'm the Cook Coke of ya shitty Brick City **
^...
your record deal almost signed, and already ya time is through
cuz exec's aint even gotta FINISH reading your signature to say:

"fuck ever signing you!"***
^ehh...below decent

your rhymes are booed.. fuck ya Skills, they'll be your shitty end
Cuz the Punchline Profit's aint even EQUAL Fifty Cent's...****
^gay

Kuvva

Lyrical-hunger i feed-n-son-herbs, 'M D-skinned' and i aint talkin 'peelin-sun-burns'
M-6-Under, yo's an 'anal-pumper' that can't wait to 'hit bottom' like 'eager-jumpers'
^lol
days-are-numbered, blaze-n-stun-nerves of this weak MC that aint-raising-concerns
be amazed-n-wonder why'd you play-wit-thunder 'change-ya-nature' like 'de-ranged-hunters'
^nice WP
'appearance-blunders', fuck a ransom when ya own mother hesitates to call you 'handsome'
dude spits 'random-ramblings' like 'Mentally-Disturbed-Kids' singing 'national-anthems'
^lol
'in another language', pray-u-get-ova-this, 'Make-Dames-Kneel' as in 'British-porno-flicks'
'mind's-unfit', 'declined-in-wits' and ya 'train-of-thought' is on-route to 'Aus-chwitz'
^DAMNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN (coming from a german that shit was dope!)
cautious-bitch supposedly a state-of-combustion watch the wick or you'll hate-my-reaction
quiet-n-relaxin, glad you think you gon 'blow-up' cuz i got an 'appetite-for-destruction'
^nice
decapitate-wack-men, the 'knowledge-im-spuwin' has gotcha 'impaired-from-consuming'
Kuv's saliva, you gettin 'trips off that fluid' like 'drunk uncles ruining-family-reunions'
^haha

this shit was 2 one sided to handle...

Wordplay - Kuvva
Punches - Kuvva
Personals - Kuvva
Flow - MDK because the lines were short enough to flow
Enjoyment - Kuvva by far...
Overall - Kuvva
__________________

812 E 54thApt1w is offline  
Old 02-17-2006, 02:38 AM   #7
-= KuBa =-
 
-= KuBa =-'s Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 2,332
Rap Worlds Cash: 9180.00
Rep Power: 498
-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush-= KuBa =- is bigger than George W. Bush

Won: 1
Lost: 0


Re: MDK vs Kuvva

UPPPPPPPPPPPPPPPPPPSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSsss
-= KuBa =- is offline  
Old 02-17-2006, 04:20 PM   #8
ILL-LoGiK™
Banned
 
ILL-LoGiK™'s Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: VA>>>>>>>YOUR STATE
Posts: 468
Rap Worlds Cash: 374.00
Rep Power: 0
ILL-LoGiK™ is slowly elevating to the top.ILL-LoGiK™ is slowly elevating to the top.


Send a message via ICQ to ILL-LoGiK™ Send a message via AIM to ILL-LoGiK™ Send a message via Yahoo to ILL-LoGiK™
Re: MDK vs Kuvva (0-2)

Punchez:Kuvva
flow:Kuvva
Wordaplay:Kuvva
personals:Kuvva
Direct:Both
Consistency:Kuvva
Enjoyment:Kuvva
Creative:Kuvva

O/V:all cats Kuvva whooped his ass.......ima give u a offer Kuvva....ill let'cha know
ILL-LoGiK™ is offline  
Old 02-17-2006, 06:52 PM   #9
Kronologik'
Mang.
 
Join Date: Apr 2003
Location: Warrington, UK
Age: 33
Posts: 5,338
Rap Worlds Cash: 675197.00
Rep Power: 392
Kronologik' is bigger than George W. BushKronologik' is bigger than George W. BushKronologik' is bigger than George W. BushKronologik' is bigger than George W. BushKronologik' is bigger than George W. BushKronologik' is bigger than George W. BushKronologik' is bigger than George W. BushKronologik' is bigger than George W. BushKronologik' is bigger than George W. BushKronologik' is bigger than George W. BushKronologik' is bigger than George W. Bush

Won: 3
Lost: 0


Send a message via AIM to Kronologik' Send a message via Yahoo to Kronologik'
Re: MDK vs Kuvva (0-2)

Kuvva wins, but I'll keep this open so people have a thread to vote on for link purposes
__________________
Kronologik' is offline  
Old 02-17-2006, 07:21 PM   #10
NYCSPITS
The God
 
NYCSPITS's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: Shoutbox
Age: 29
Posts: 1,466
Rap Worlds Cash: 5931.00
Rep Power: 187
NYCSPITS has mad gameNYCSPITS has mad gameNYCSPITS has mad gameNYCSPITS has mad gameNYCSPITS has mad gameNYCSPITS has mad gameNYCSPITS has mad gameNYCSPITS has mad gameNYCSPITS has mad gameNYCSPITS has mad gameNYCSPITS has mad game


Re: MDK vs Kuvva (0-2)

I'd say Kuvva took this in all cats but flow.nice punches
NYCSPITS is offline  
Closed Thread

Bookmarks


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off

Forum Jump



All times are GMT -4. The time now is 10:36 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
No portion of this page, text, images or code, may be copied, reproduced, published or distributed in any medium without the expressed written permission of the copyright holder, Rap Worlds.